Gezondheid

10 december 2008

Effectieve bestijding van kanker

Abonnees van Succesverhaal kregen gisteren van mij een verwijzing naar een arts die mijn volledige aandacht heeft.
Zijn unieke manier om kanker aan te pakken is nu al 25 jaar genegeerd door de medische wereld. Hij moet iedere casus apart weer bewijzen en keer op keer 'is het toeval' volgens de artsen.
Toch ben ik er van overtuigd dat hij v.w.b. de oorzaak van kanker een punt heeft. Ik heb zijn dossiers niet kunnen bestuderen, maar de kans dat hij OOK een oplossing richting genezing heeft, sluit ik niet uit.
Een Duitstalig interview vindt u hier: http://www.youtube.com/watch?v=VabHB9n7i-0
Dr. Hamer heeft een grote schare aanhangers in de alternatieve geneeskunde hoek. Dit maakt zijn verhaal niet altijd geloofwaardiger. De 'Jomanda's' van deze wereld zijn nu eenmaal helaas niet allemaal even serieus te nemen.
Naar mijn mening doet u uzelf echter tekort als u Dr. Hamer en zijn methode daarom geen aandacht zou schenken.
Ik WEET voor mijzelf dat hij v.w.b. de oorzaak van kanker in de juiste hoek zit. Ik heb er vertrouwen in dat hij ook v.w.b. de genezing minstens een punt heeft. Hij claimt zelf een genezingspercentage van 90%.
Als dank voor zijn baanbrekende werk werd hem overigens, zonder nader onderzoek, zijn artsvergunning afgenomen.
Hij is in Frankrijk opgepakt omdat hij zijn boek 'Rule of Cancer' in het Frans uitgaf. In Frankrijk is het een misdaad als je een geneeskundig boek over 'new medicine' uitbrengt. Overigens is dat in heel de Westerse wereld een probleem. De medische maffia, in de vorm van de grote chemische farmaceuten, hebben een enorme macht en hebben traditionele geneesvormen behoorlijk in de hoek gedrukt. Daar alle artsen gesponsord worden en op kosten van de farmaceuten opgeleid worden en ze er ook vervolgens het meeste aan verdienen, zien die ook niet graag een collega komen die een ziekte als kanker zonder dure medicijnen en operaties kan genezen. Zijn collega's artsen zagen hun zwembad in de tuin al in gevaar komen. Dat deze egoïstische opstelling niet altijd in het voordeel van 'de mens' werkt, mag wel duidelijk zijn.
De aanpak van Dr. Hamer verdient de chemische farmacie niet veel aan. Hij gebruikt weinig tot geen medicijnen en hoeft vrijwel nooit te laten opereren. Het kost de patiënt dan ook heel veel minder geld.
Het is niet zo gek dat het daarom verketterd wordt en hem zijn praktijk ontnomen is.
Op de site van Ricky Hoek meer informatie: http://www.rickyhoek.nl/hamer.htm (Ik heb overigens geen enkele relatie met Ricky Hoek en Dr. Hamer)
Een andere interessante site: http://membres.lycos.fr/biologie/nederland/conferentie/conferentie.htm

Labels: ,